Auto nie chce odpalić, a jeśli już to słyszysz nierównomierną pracę silnika Ktoś powiedział, że to wina pompy wtryskowej i powinieneś szybko kupić nową pompę. Prawda to? Spokojnie, najpierw sprawdźmy czy to na pewno uszkodzona jest pompa. Nawet jeśli tak, to wystarczy regeneracja pompy wtryskowej w naszym auto serwisie Trans-Gum, który znajduje się w Krakowie!
Jak wygląda regeneracja pompy wtryskowej?
Proces regeneracji rozpoczniemy od odczytu wskaźników sterownika pompy oraz sprawdzenia ewentualnych wad. Po demontażu części tworzących pompę, czas na kontrolę podzespołów mechanicznych i elektrycznych. Diagnostyka obejmuje: sterownik elektroniczny, czujnik hallotronowy, pompa wstępna, przestawiacz kąta zapłonu, tłoczki wysokiego ciśnienia, głowica, obudowa. Po założeniu pompa trafia na stół probierczy, gdzie wykonane będą testy i kalibracja jej działania. Zadowalający rezultat testu wskazuje, że utrzymane będą podczas jeżdżenia optymalne parametry dawek paliwa i kąta wtrysku w pełnym zakresie prędkości obrotowej. Kompletną regenerację pompy wtryskowej w zależności od modelu pompy da się wykonać nawet 80% taniej niż gdyby kupić nową w serwisie.
Wykorzystuję pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w mojej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniam partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Przechowywanie danych dotyczących reklam. Określa, czy i w jaki sposób pliki cookie związane z reklamami mogą być zapisywane na urządzeniu użytkownika. Jeśli użytkownik nie wyrazi zgody na reklamy, Google Consent Mode ograniczy przechowywanie plików cookie reklamowych i nie będzie personalizować reklam ani mierzyć skuteczności reklam.
Zarządzanie danymi użytkownika wykorzystywanymi w reklamach. Gdy zgoda jest odmówiona, dane identyfikacyjne użytkownika, takie jak User ID lub inne dane śledzenia na poziomie użytkownika, nie są przesyłane do Google Ads ani innych usług reklamowych.
Zgoda na personalizację reklam. Pole to wpływa na to, czy Google może dostosowywać reklamy na podstawie zachowań użytkownika, historii przeglądania i innych danych.
Przechowywanie danych związanych z analityką internetową. To pole kontroluje, czy dane analityczne mogą być przechowywane, np. w plikach cookie Google Analytics. Gdy użytkownik nie wyrazi zgody, dane analityczne będą zbierane w trybie ograniczonym (np. bez identyfikatorów śledzących).