W regeneracji wtrysków mamy 29 lat doświadczenia. Od początku przeprowadzamy efektywną regenerację wtrysków paliwa. Pozwalają nam na to nowoczesne maszyny do badania oraz probiercze stanowiska, w które systematycznie inwestujemy.
Zregenerujemy wtryskiwacze od wszystkich aut a w szczególności w Citroën, Peugeot, VW, Ford, Nissan, Fiat, BMW, Skoda, Mazda, Renault, Mercedes-Benz, Toyota, Volvo, Audi. Właściciel pojazdu ma pewność, że wymienione elementy zadziałają jak z fabryki. Regeneracja wtrysków doprowadzi do tego, że Twój pojazd znów będzie miał moc. Regeneracja wtryskiwaczy w Trans-Gum w Krakowie obejmie zarówno wtryski do aut benzynowych, jak i diesel. Poza innowacyjną aparaturą korzystamy z łagodnych środków myjących dbając o środowisko. Zawsze uwzględniamy fabryczne parametry techniczne wtrysków paliwa. Każda regeneracja wtrysków w naszym serwisie odbywa się według przyjętego scenariusza. Od prac demontażowych, przez zamontowanie, aż po zbadanie nowo założonych podzespołów. Sprawne wtryski testowane są bezpośrednio przed zamontowaniem w silniku. Cena za usługę regeneracji wtryskiwaczy to niewielki ułamek kosztu kupna nowych wtrysków. Dlatego naprawa wtryskiwaczy powinna być powszechnie stosowaną praktyką. Na każdą regenerację wtrysków udzielamy gwarancje.
Wykorzystuję pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w mojej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniam partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Przechowywanie danych dotyczących reklam. Określa, czy i w jaki sposób pliki cookie związane z reklamami mogą być zapisywane na urządzeniu użytkownika. Jeśli użytkownik nie wyrazi zgody na reklamy, Google Consent Mode ograniczy przechowywanie plików cookie reklamowych i nie będzie personalizować reklam ani mierzyć skuteczności reklam.
Zarządzanie danymi użytkownika wykorzystywanymi w reklamach. Gdy zgoda jest odmówiona, dane identyfikacyjne użytkownika, takie jak User ID lub inne dane śledzenia na poziomie użytkownika, nie są przesyłane do Google Ads ani innych usług reklamowych.
Zgoda na personalizację reklam. Pole to wpływa na to, czy Google może dostosowywać reklamy na podstawie zachowań użytkownika, historii przeglądania i innych danych.
Przechowywanie danych związanych z analityką internetową. To pole kontroluje, czy dane analityczne mogą być przechowywane, np. w plikach cookie Google Analytics. Gdy użytkownik nie wyrazi zgody, dane analityczne będą zbierane w trybie ograniczonym (np. bez identyfikatorów śledzących).